احسنت آقای کريم خانی ،ببينيم با رم جديد چه رکوردی ميزنی،رکوردت چرا جابجا درج کردند
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احسنت آقای کريم خانی ،ببينيم با رم جديد چه رکوردی ميزنی،رکوردت چرا جابجا درج کردند
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
Olesius (02-02-09)
HWBOT Crew
ممنون دوست عزیز...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط zerowatt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما هم مسابقه رو پیگیری می کنین...؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش دیگه نتونستم بی کار بشینم گفتم با رمهای خودم تست بگیرم... امروز چند بار آپدیت کردم نتیجه رو واسه همین جابجا شده تا فردا درست می شه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم آخرین نتیجه تا این لحظه...!!
http://ddr2-1508.gigabyte.com.tw/sho...9045944700.JPG
این رمها از 1040 بالاتر نمی رفتن ولی تا 1254 فعلا که رسوندم...!!
تا رمهای جدید برسه با اینها ور می ریم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سپاس...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Labyrinth (03-02-09), Maximilian (02-02-09), reza76622201 (03-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks